Home Forums Marketplace Table of Contents Events Member List Site Map Register Mark Forums Read

Welcome to the Podiatry Arena forums, for communication between foot health professionals about podiatry and related topics.

You are currently viewing our podiatry forum as a guest which gives you limited access to view all podiatry discussions and access our other features. By joining our free global community of Podiatrists and other interested foot health care professionals you will have access to post podiatry topics (answer and ask questions), communicate privately with other members (PM), upload content, view attachments, receive a weekly email update of new discussions, earn CPD points and access many other special features. Registered users do not get displayed the advertisments in posted messages. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our global Podiatry community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Que hacer con el intrusismo? Mirad esta foto que hice

Reply
Submit Thread >  Submit to Digg Submit to Reddit Submit to Furl Submit to Del.icio.us Submit to Google Submit to Yahoo! This Submit to Technorati Submit to StumbleUpon Submit to Spurl Submit to Netscape  < Submit Thread

Thread Tools Display Modes
Old 5th April 2012, 11:28 PM
Marinaper's Avatar
Marinaper Marinaper is offline
Senior Member

About:
Marketplace reputation 0% (0)
Default Que hacer con el intrusismo? Mirad esta foto que hice

Podiatry Arena members do not see these ads
Hola una esteticien que poner compañeros
el otro dia paseando por Torremolinos vi esto y le hice una foto, porque me quede de piedra. Ya habia visto algun sitio de estetica que pone "Pedicura tecnica-25 euros" y me hirvio la sangre...
¿que podemos hacer frente a esto?¿Hacen algo los colegios a los que pagamos religiosamente? Es indignante...
Attached Images
File Type: jpg foto chino.jpg (1.11 MB, 156 views)
Reply With Quote
Sponsored Links
Old 7th April 2012, 01:46 AM
Faenorx's Avatar
Faenorx Faenorx is offline
Senior Member

About:
Default Re: Que hacer con el intrusismo? Mirad esta foto que hice

Quote:
Originally Posted by Marinaper View Post
Hola una esteticien que poner compañeros
el otro dia paseando por Torremolinos vi esto y le hice una foto, porque me quede de piedra. Ya habia visto algun sitio de estetica que pone "Pedicura tecnica-25 euros" y me hirvio la sangre...
¿que podemos hacer frente a esto?¿Hacen algo los colegios a los que pagamos religiosamente? Es indignante...
Es bastante lamentable. El intrusismo anda tan campante y poco se puede hacer ¬¬

En mi caso conozco que dentro de un piso en el que ofrecen servicios de todo tipo(ginecología, nutrición y dietética, fisioterapia), tienen incluido en una placa al lado del portero "servicio podología". Que es llevado a cabo por una enfermera, en el que no cumple con las condiciones mínimamente aceptable, en cuanto a desinfección y esterilización. Ya que tanto las fresas como los alicates, usa los mismo para diferentes pacientes, sin esterilizarlos.¿Que os parece?, se puede hacer algo?.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Faenorx For This Useful Post:
Marinaper (7th April 2012)
Old 13th April 2012, 09:33 AM
biby's Avatar
biby biby is offline
Senior Member

About:

supuestamente si conoceís a alguien que esté dispuesto a ir de paciente y luego através del colegio lo denunciaís y esa persona va como testigo ( cuantas más personas mejor) y que no sean familiares de podólogos, se podría hacer algo... y aún así... el colegio no se moja mucho con estos casos... a mi me dejaron publicidad en el buzón de casa que ponía CALLISTA ATS aluciné, si no existe ni el "callista" ni el "ats".... y lo envié al colegio con el teléfono y todo y no me hicieron ni caso...
Old 14th April 2012, 06:04 PM
Jose Antonio Teatino's Avatar
Jose Antonio Teatino Jose Antonio Teatino is offline
Podiatry Arena Veteran

About:

Solo los colegios luchan contra el intrusismo.
Nos lamentamos, pero casi nunca nos dirigimos a los colegios de la comunidad afectada.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules